Mike van Beek

Project Details

Black Friday wordt beschouwd als het begin van het seizoen voor kerstaankopen. Om de mensen naar de winkels te trekken, adverteren veel winkels met speciale aanbiedingen. Blokker heeft hier ook succesvol aan mee gewerkt. Ik kreeg de opdracht om vanaf ‘scratch’ een beeld te ontwikkelen die de doelgroep van Blokker moest enthousiasmeren. Om nog een extra commerciële mogelijkheid toe te voegen heeft Blokker ervoor gekozen om een eigen “Black friday” de dag ervoor toe te voegen namelijk Orange thursday.

Ik heb gekozen voor een uitgesproken, wat luxere stijl met gouden accenten. Hier heb ik voor gekozen omdat het assortiment van de deals overwegend online waren. Dit betekent dat de aankoopwaarde wat hoger ligt in verband met verzending, etc. Een nieuwe 3D stijl die Blokker nog niet heeft laten zien was een leuke, verfrissende campagne om te ontwikkelen voor Blokker.

  • Categorie : Branding
  • Bedrijf : Blokker NL
  • Locatie : Amsterdam
  • Datum : 2019