Print media
Met Print materialen kun je het verschil maken in jouw communicatie. Heb je een campagne waarbij je jouw klanten wat mee wilt geven? Sta je op een beurs en wil je echt opvallen? Ga voor een fris ontwerp, verbeterde leesbaarheid en een aantrekkelijke uitstraling ongeacht waar je het op gedrukt wilt hebben, een auto, een beursstand, of gewoon op papier. Er is meer mogelijk dan je denkt, ik geef je graag advies hoe je jouw bedrijfsdoelen kan bereiken!
Producten
Ben je specifiek op zoek naar iets dat je graag ontworpen wilt hebben? Misschien zit het bij een van de volgende producten:
PROMOTIEMATERIAAL
ROLL-UP BANNER
BEURSSTAND
DISPLAY
AUTOBELETTERING
ADVIES NODIG?
Veelgestelde
Vragen
Bij het ontwerpen van effectieve print media komt veel kijken. Om je te helpen beter te begrijpen wat hierbij komt kijken, hebben we de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Hier vind je antwoorden op vragen over het belang van bijvoorbeeld een goed ontworpen flyer die makkelijk te scannen is, het ontwerpproces, en wat ik voor jou organisatie kan betekenen. Heb je nog andere vragen? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.
Waarom zijn professioneel ontworpen print artikelen belangrijk voor mijn bedrijf?
Professioneel ontworpen print artikelen zorgen voor een professionele uitstraling, versterken je merkidentiteit en kunnen effectief communiceren met je doelgroep op een tastbare manier. Het zorgt ervoor dat de boodschap overkomt op jouw doelgroep, scanbaar is, en uiteindelijk meer omzet genereert!
Dat wil ik ookHoe verloopt het ontwerpproces?
Het proces begint met een kennismakingsgesprek om je doelen en wensen te begrijpen. Vervolgens maken we een ontwerp, dat na feedback en aanpassingen verder wordt uitgewerkt en geproduceerd door een drukker naar wens. We gaan pas over op drukken tot de uiting perfect is!
Dat wil ik ookWaarbij moet je rekening houden met het ontwerpen van een goed promotieartikel zoals een flyer?
1. Doel en boodschap. Het is cruciaal om een duidelijke doelstelling en boodschap voor je flyer te hebben. Bepaal wat je wilt bereiken en welke kernboodschap je wilt overbrengen aan je doelgroep.
2. Doelgroep. Ken je doelgroep goed. Pas de inhoud en het design van de flyer aan zodat het aansluit bij de interesses en behoeften van de mensen die je wilt bereiken.
3. Aantrekkelijk design. Een visueel aantrekkelijk ontwerp is essentieel. Gebruik opvallende kleuren, aantrekkelijke afbeeldingen en een lay-out die de aandacht trekt. Zorg ervoor dat het design consistent is met je merkidentiteit.
4. Korte en krachtige teksten. Houd de teksten kort en bondig. Gebruik duidelijke en pakkende koppen, en zorg ervoor dat de belangrijkste informatie in één oogopslag te begrijpen is. 5. Call to Action Voeg een duidelijke call to action (CTA) toe, zoals “Bel nu”, “Bezoek onze website” of “Kom langs”. Dit moedigt de lezer aan om actie te ondernemen.
Dat wil ik ookWat zijn de kosten voor een professioneel ontwerp?
De kosten hangen af van de specificaties, het type materiaal en het detailniveau van het ontwerp. Neem contact op voor een vrijblijvende offerte op maat, afgestemd op jouw specifieke behoeften.
Dat wil ik ookDeze mensen waren je voor
Contact opnemen
Hey daar! Mocht ik je ergens mee kunnen helpen kom ik graag met je in contact. Voel je vrij om mij toe te voegen op LinkedIn of een mailtje te sturen.
Ook ben ik telefonisch te bereiken of via Whatsapp via het nummer: 06 55 17 37 30. Aarzel niet om contact op te nemen of om een afspraak te plannen.